ALWAYS #NeMaradjLe


Wellness
19/02/2021

Magyarországon akár minden ötödik lány arra kényszerülhet, hogy kimaradjon az iskolából pusztán azért, mert nem jut hozzá a megfelelő intimtermékekhez*. Az Always szeretne ezen változtatni, épp ezért szeptemberben és októberben is folytatni kívánja a 2020. év elején elindított, #NeMaradjLe elnevezésű programját, hogy felhívja a figyelmet a jelenségre és segítséget nyújtson a rászoruló lányoknak. Köszönhetően mindazoknak, akik Magyarországon 2020. február 1. és 2020. március 15. valamint 2019. május 6. és 2019. június 28. között Always terméket vásároltak, az Always több mint 1,1 millió intimbetétet juttatott el együttműködő partnere, a Magyar Vöröskereszt segítségével az arra rászorulóknak. Most újból lehetőség nyílik a program támogatására.
Segítsen az adományozásban - vásároljon Always betétet a szeptember 28. és október 31. közötti időszakban!



Mosolygó nő a P&G Always adományozási kampányában.

Számos országban a menstruáció továbbra is tabutéma, amely negatív következménnyel jár. Vannak, akik azért kényszerülnek kimaradni az iskolából vagy kedvelt szabadidős tevékenységükből, mert nem jutnak hozzá a megfelelő intimtermékekhez. Egészségügyi betét vagy tampon helyett vécépapírt vagy textilkendőket használnak rögtönzött intimvédelemként. Mindez rendkívül rossz hatással lehet a komfortérzetükre és önértékelésükre. Kimaradnak a hobbijukból, barátságokból és számos olyan tevékenységből, amely az önbizalmukat építhetné, és amely fontos része volna felnőtté válásuknak. Magyarországon csaknem minden ötödik lányt érint ez a probléma

Hogyan támogathatja a kezdeményezést?

  1. Szeptember 28. és október 31. között bármely magyarországi Rossmann drogériában megvásárolt Always betétcsomag után az Always, a Magyar Vöröskereszttel együttműködve, egy betéttel támogatja az arra rászoruló lányokat.
  2. Az adományozást közösségi médián keresztül is támogathatod. Oszd meg az alábbi képet Instagramon az #Always #NeMaradjLe hashtaggel! Minden egyes megosztás egy további adományt jelent.
Promóciós grafika az Always márkához kapcsolódó #NeMaradjLe kampányhoz.

Az Always világszerte elkötelezetten támogatja a fiatal lányokat és segíti őket magabiztosságuk megőrzésében. A márka #NeMaradjLe elnevezésű kampányát, melyet a Magyar Vöröskereszt bevonásával indított el, új cél vezérli: támogatni azokat a rászoruló lányokat, akik nem engedhetik meg maguknak az alapvető intimhigiéniás termékek megvásárlását. A #NeMaradjLe kezdeményezés először 2020 telén mutatkozott be, és bárki részt vehetett benne, aki 2020. február 1. és 2020. március 15. valamint 2019. május 6. és 2019. június 28. között bármely magyarországi üzletben Always terméket vásárolt. A kampánynak köszönhetően több mint 1,1 millió intimbetétet adományoztunk rászoruló lányok számára. Továbbra is erőfeszítéseket teszünk azért, hogy felszámoljuk az intimvédelemhez fűződő nélkülözést Magyarországon.

A program Általános Szerződési Feltételeiről itt olvashat.

* A P&G megbízásából 2018-ban, háromszáz 18 és 24 év közötti lány bevonásával végzett online felmérés alapján.